Saturday, September 26, 2009

SALAM LEBARAN & NOTIS PEBERHENTIAN SEMENTARA

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI AZAM DAN ANAK-ANAK



ASSALAMUALAIKUM


Pertama-tama aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kat korang sume. Walaupun lambat sket tapi kira okayla dari takde lansung.

Dikesempatan ni aku nak mintak maapla bebanyak atas segala silap dan salah aku kat sume orang sepanjang aku hidup ni. Aku sedar aku ni bukannye perfect mane pun. So, harapnye korang sume sudi la untuk maafkan aku mane tau kut2 nie last skali aku dapat mintak maaf ngan korang sume kan.

Pape pun aku nak ajak korang sume renungkan balik segala amalan kite mase bulan pose dulu dan berusaha sedaya upaya kita untuk kekal istiqamah dalam ibadat kite kepada Allah S.W.T. bukan stakat bulan pose je kita ibadat kuat2 pastu bile dah abis Ramadhan kita jadi balik macam dulu. Dan marila kita pakat2 doa supaya kita dapat jumpe balik Ramadhan tahun depan

Dan kepade sesaper yang terase macam terikat atau terbelenggu sepanjang bulan pose lepas sbb tak dapat buat aktiviti rutin korang...ehem..ehem...., ade baiknye korang pegi tanye makbapak korang mane tau kut2 korang nie ade bau2 bacang ngan setan@iblis....... paham2 la ekk........

Satu lagi aku nak habaq, lepas nie laptop aku akan tersadai kat umah aku sampaila aku abis pekse nanti. So kalau aku lambat balas mesej korang atau fb aku tak terupdate sampai berminggu-minggu, aku mintak maapla bebanyak ekk.. tapi bukan lame mane pun, takat sebulan lebih je.

Last skali aku nak mintak maapla bebanyak atas segala kesilapan aku dan mane2 yang aku tersilap ambik atau termakan tu aku harap korang sudi halalkan. Almaklumla aku ni kalau makan memang tak ingat akhirat...hehehe... dan doa2kanla supaya aku dapat skor terbaeeekkk.... untuk exam kali nie...

Sampai jumpa lagi............


WASSALAM.............

No comments:

Post a Comment