Monday, July 27, 2009

AKU GILA BUKU

Aku memang gila buku. Stakat masuk sem 3 nie dah 3 buah buku aku beli. Tue tak sampai 3 bulan lagi tue.


Dah la satu-satu tu tebal nak mampos. Buku yakjuj-makjuj tu dah 500 muka surat lebih, tak abeh bace sparuh pun lagi dah beli buku kaum-kaum yang pupus yang tebalnya lebih kurang 150 muka surat. Minggu lepas pulak aku beli lagi buku baru mase pegi pesta buku kat PKNS, sejarah dan perkembangan gerakan islam abad moden lebih kurang 170 muka surat. Agak-agak bila la nak abes bace sume buku-buku nie.







Buku fizik, kimia, bio ngan math kurang pulak nak bukak. Dah la exam dah dekat. Tinggal 3 bulan lagi. Ape nak jadi la ngan aku nih.
Ape-ape pon, aku tetap nak rekomenkan korang beli buku-buku nie atau ape-ape buku yang berkonsepkan ilmiah. Bukan buku novel jiwang karat yang takde gune siket pon. Skurang0kurangnye dapat menambahkan ilmu korang. tak gitu????

Sekian

Assalamualaikum

3 comments:

  1. uish terase..
    aku ske bc novel..
    tp aku jrg bli bku..
    pinjam je slalu..
    hahhaa...
    t leh pinjam bku ko..

    ReplyDelete
  2. nok pinjam bagitau ah.
    sehari aku cas dalam 2 ringgit . tapi sbb kawan aku bagi singgit jer

    ReplyDelete
  3. ak ade gak buku kaum2 yg pupus tu..
    tp kt umah ah..blik umah bru bc..
    xtaw bile nk abes..

    ReplyDelete