Tuesday, November 17, 2009

A LEVEL DA ABIS, GOOD BYE SHAH ALAM....

ASSALAMUALAIKUM....

Alhamdulillah, akhirnye berjaya jugak aku menyelesaikan program A level aku kat MSU(baca: kem tahanan akademik) selepas berbagai-bagai torture yang kitorang sume kene tanggung, ditambah ngan keadaan rumah yang tak macam rumah pun.

Lepas nie.... cuti 3 bulan. nak buat ape ekk??? keje.....maybe, ambik kelas bahasa arab....insyaAllah, finishing my 'unfinished business????'....hmmm..takpe, biar slow and steady, jangan nanti ape yang dikejar tak dapat, ape yang dikendong berciciran pulak.

So, apepun, ade satu hal je lagi perlu diselesaikan sebelum aku boleh balik rumah.. interview ngan manipal 23/24 aribulan nie. agak2 soalan apela yang diorang nak tanye nanti ekk?? kalau pasal penyakit2 nie haram aku tak tau.....

Malam nie nak gi rumah naqib aku. kire last la nie sbelum aku balik tranung. sdey gile... lepas nie susah da nak jumpe ngan geng usrah aku. kalau takat call ngan mesej brape kali sangat. huuuuuuuuuuuuuu...........

Papepun... TERENGGANU.. HERE I COME.......
rindu gile nak makan nasi dagang....heheheee
kalau korang ade ape2...tepon2 la aku ekkk....tak pun ym je... insyaAllah aku online....

azam_mna90@yahoo.com


sampai berjumpa lagi Shah Alam

WASSALAM..................................



No comments:

Post a Comment